KAROSERIA
- w pełni odelżona i obspawana
- klatka bezpieczeństwa Scheffler Safety Cages
- nadkola poszerzające "Grupa 4"

ZAWIESZENIE
- regulowane amortyzatory "Gaz Gold"
- tylne wahacze "Grupa 4"
- wszystkie gumy zawieszenia 95 shore
- sportowe, progresywne sprężyny
- szpilki i nakrętki do kół "Sparco"

SILNIK
- głowica silnika "Grupa 4"
- metalowa uszczelka głowicy "Athena"
- kute tłoki "Supertech"
- kute korbowody "Techno5"
- panewki główne i korbowodowe "ACL Race"
- szpilki głowicy"ARP"
- śruby wału i korbowodów "ARP"
- wyważony wał korbowy i koło zamachowe
- 2x gaźniki "Weber" 45 DCOE
- filtry "ITG"
- pompa paliwa "Facet" Silver Top Fast
- układ wydechowy ze stali kwasoodpornej wyprowadzony z boku
- sportowy kolektor wydechowy 4-2-1
- aluminiowa chłodnica
- silikonowe węże układu chłodzenia

SKRZYNIA BIEGÓW
- 5-biegowa
- krótkie główne przełożenie
- kit sprzęgła Lancia Delta 1.6 turbo
- skrócony skok lewarka zmiany biegów

HAMULCE
Przód: 
- dwutłoczkowe zaciski "Brembo"
- wentylowane i nacinane tarcze "Brembo"
- klocki hamulcowe "Ferodo" DS3000

Tył:
- standardowe zaciski
- klocki hamulcowe"Ferodo" DS2500

- wszystkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie poprowadzone wewnątrz kabiny
- ręczny hydrauliczny z pompą "AP Racing"
- korektor sił hamowania "AP Racing"

WNĘTRZE
- fotele "OMP" WRC
- 6-punktowe pasy bezpieczeństwa "Sparco"
- kierownica "OMP" Velocita
- mechaniczny system gaśniczy "Sparco"
- wskaźniki "VDO" (ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura wody)
- 6-punktowy wyłącznik prądu "Sparco"
- otuliny na klatkę "Sparco"
- przewody paliwowe w stalowym oplocie
- karbonowe boczki drzwiowe i kuwety

OŚWIETLENIE
- 2x "Hella" 3000 Rallye


 
/// powrót